fredag 13. november 2009

Helt fantastisk!


Jeg får serriøst helt nervesammenbrudd hver jævla gang jeg setter meg i frisørstolen. Det er ikke det at jeg er redd for at de klipper bort alt. Jeg har faktisk ingen anelse hvorfor jeg friker ut. Men det gjør jeg. Hver jævla gang. I dag var intet unntak. Jeg trippet med bena og fiklet med fingrene. Så begynner det, AVHØRET!

- Bruker du balsam?
- Hvor lenge er det siden du klippet deg sist?
- Blir håret ditt lett flokete?
- Bruker du hårkur?
- Bruker du mye hårstrikk?
- Er håret ditt så stritt naturlig?
- Du har utrolig glatt hår.
and it just goes on and on and on....

Da jeg skulle ta opp kortholderen for å betale var jeg ikke sikker på om jeg kom til å få tak i den fordi jeg svettet så jævlig på hendene! ÆSJ! Det var grusomt, men det ble fint da, håret altså.
Kan ikke noen være så snill å skaffe meg en venn som er frisør? por favor?

2 kommentarer:

  1. AHHH, nokken e redde for tannlega, vi e redde for frisøra, derfor klippe e me kun to ganga i året som e altfor sjeldent, e får aldri langt hår da :(
    Men det jææævlig dyrt for det første, og for det andre skal dei alltid prakke på d sånne dyre produkta!!

    SvarSlett
  2. Mamma e frisør, så vi har frisørsakse. Kan klippe e! :D

    SvarSlett