onsdag 25. november 2009

God Morgen Norge

Serriøst! helt sykt. Jeg sitter å ser på God Morgen Norge. ÆÆH! I kveld 21:40 får du se Moland og French på Tv2, de forklarer seg osv, spennende. Uansett, God Morgen Norge, av en eller annen grunn synes jeg det er koselig å ha det på om morningen.



Jeg har forresten latterlig mye å gjøre i dag. Jeg har selvfølgelig mista mobilen! FML. I edru tilstand til og med! Helt latterlig. Jeg hadde den i bilen, så dro jeg på kiwi, så dro jeg hjem og la alle tingene mine på pulten, men den er ikke der! dritt. Så nå må jeg skaffe nytt sim-kort osv osv. Joy!

Dessuten må jeg skaffe meg linselokk. Det er på en måte på tide, siden jeg mista det for sånn ca. 5mnd siden på Millers. Gee. Og siden jeg ikke minst äker til Ompalompa-land i morgen. Eller nærmere sagt Oslo, for å sove, og deretter stå opp i halv 5-tiden og SÅ møte resten av potensielle reiseledere på en buss som går til Ompalompa-land.

1 kommentar:

  1. Din klønemajor:) Forresten alt for lenge siden e har sett God Morgen Norge... har en anelse på koffor. Sove er best:)

    SvarSlett