mandag 8. februar 2010

Lever det fattige bummerlivet

Nå har jeg vært å handla, igjen! Jeg liker å handle. Og etter dagens handletur sitter jeg nå med ferskt brød, brie og en god rødvin. Og ja, jeg vet at jeg ikke har råd til å spise/drikke slik jeg gjør nå. Men asså, nå har jeg levd på toast og nudler i nesten en mnd, og det funker kanskje for svenskene, men ikke for MEG! Chiao :) mihi

æææh! rødvina var altfor kald. Og jeg glømte å fortelle at jeg også har oliven til brien :) + jeg kjøpte norsk laks i dag! Sånn til å ha på det ferske brødet. Også tror jeg at jeg har kjøpt fløte... men det finner vi fort ut av!

Okey, nå har jeg varma opp vina litt, og har satt på Opeth og innbiller meg at Malena sitter ved siden av meg og nipper på et rødvinsglass! :D Jeg har for øyeblikket min vin i et ølglass som det står Gösser på. ahh, Opeth <3

1 kommentar:

  1. Du kommer til å bli verdens dårligste student! Laks du liksom. Loool Miss you, gleder meg til, eh, april!

    SvarSlett