lørdag 6. februar 2010

Til alle hotellgjester

Nå er jeg akkurat kommet hjem fra jobb. Off, livet mitt er hardt, må jobbe 5-6 timer hver lørdag! Fra klokken 8!!! Som fattig skiboms og stuepike syns jeg det er frekt når gjester ikke legger igjen NOE tips eller mat. Tror ikke det er så mange som tenker over hvor hardt vi faktisk må jobbe. Bare en liten sjokolade som takk er nok til å muntre opp en sliten stuepike. I dag har jeg vasket 6 B-rom, som vil si en ok stor leilighet. FYFAEN! Jævvla drittarbeid. Bokstavlig talt. Noen hadde det så skittent at jeg skjemtes av å gå inn på badrommet uten oksygenmaske og gummihansker. I mine fremtidige hotellbesøk har jeg planen klar, og håper at andre er med meg på følgende:
- Koste vekk smuler fra kjøkkenet
- ta av sengesettet
- vaske lett over badet
- legge igjen litt mat og drikke
- og helst legge igjen noen kroner tips

Om man klarer ett eller flere av disse punktene er det kjempeflott! Jobben blir så kjempemye lettere. Og om man bare legger igjen 1 euro blir stuepiken kjempeglad!

Nå har jeg dusjet og er litt glad igjen, SE SÅ SLITEN JEG ER!:

1 kommentar:

  1. Legger de ikke igjen tips?? SLEMT! Ihihi, du har på deg genseren :D:D

    SvarSlett