fredag 12. februar 2010

Tja (tjenare)

Mongokne, hallooo! Hvile knedag, ÆSJ! Skal kjøpe ny skijakke, men jeg liker ingen, jeg vil finne en jakke som sier, HEI KJØP MEG, men det er ingen som sier det. Jeg tror jeg må begynne å skrive dagbok, om jeg skal huske alle viktige ting som skjer i livet mitt, til når jeg skal skrive biografien min. I dag skal jeg vaske klær! For første gang på en mnd. Jeg gikk tom for bukser. Jeg vil ha bildene mine på datan! Men må gå gjennom en helt sinnsyk prosess for å få det til. Må legge de inn på Eriks data, så legge de på en minnepenn, så legge de inn på min data, så slette bilder fra minnepenn. GOSH! kanskje senere. HATER HVILEDAG! I går var jeg forresten i paradis. Det var ganske kult der, fikk snø i nesen. Anbefales! Og på Søndag må jeg ta en 3meters dropp, iik iik. Hejdå!

Det er forresten dritvanskelig å skifte tryne etter 1sek.


ahh, svenskene er gaaale! Iløpet av 5 minutter har 3 svensker vært inne for å låne toastjernet, lawl!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar