tirsdag 13. oktober 2009

Hater mamma akkurat nå!


Marius kom å redd me!! :(
Mamma har åpnet ventilene igjen! Jeg har sagt klart ifra at hun ikke skal gjøre det! 
Tenkte jeg skulle slippe litt lys inn i grotten min da jeg til min store forskrekkelse oppdaget dette:!

Tidenes største spindelvev på MINE persienner! Jeg må unnskylde at bildet ikke er slik som det i realiteten ser ut. Men hadde jeg hentet objektivet hadde jeg sannsynligvis besvimet. Jeg begynte selvfølgelig å kaldsvette med én gang og har nå fått kronisk kløe over hele kroppen. Nå må jeg sitte å stirre på driten til mamma kommer hjem kl.4!!! 

Og med mindre det ikke finnes edderkopper i Ompalompaland flytter jeg herved til Island. 

4 kommentarer:

  1. Flytt til Trondheim, her er ikke edderkopper!

    SvarSlett
  2. Hei, du så nesten enda kulere ut enn meg! Kan du lage mat til meg? Pasta pls. Og ta med deg noen vinflasker og kule kjoler. Og den svarte hatten. Og olivenbrød uten store oliven! Du er velkommen, min ringeklokke er den øverste. Ring på to ganger så skal jeg kaste ut nøkkelen!

    SvarSlett
  3. Jeg og! Men det liker ikke håret, det blir slitt. Og frisøren min kjefter på meg, etter russetia var det katastrooofe. Jeg vil ha like langt hår som deeeg :D

    SvarSlett
  4. E sir bare én ting; LOLOLOLOL! Morro :D

    SvarSlett