søndag 18. oktober 2009

Surpriseparty!


Jeg har de snilleste vennene i verden! Fredags kveld ante jeg fred og ingen fare. Som vanlig når jeg skal opp til Silje bruker jeg å sitte hjemme og se litt på tv osv. Når jeg kommer opp 2timer for sent blir jeg sjokkskadet når jeg finner ut at Silje ikke er hjemme alene allikevel. På kjellerstua hopper alle mine beste venner med ballonger og roper noe som jeg med det første ikke helt forstår. Det tar minst 2 minutter før jeg innser at det er et surpriseparty til MEG! Helt sykt. 
Vi er glade.
Jeg fikk mange fine gaver! Med Silje fikk jeg en liten koffert med piratutstyr, tjohei! Jeg ble veldig glad. Det var en fin kveld. 

2 kommentarer:

  1. Aw, så fint! Um, leopardsengesettet selges på hm.no :D

    SvarSlett
  2. Blogg oftere! Fredagen var gøy, neste år kommer du tidsnokk til bursdagen din :D

    SvarSlett