mandag 12. oktober 2009

Todagers og bursdag! HURRA!

Fredag: 
Etter jobb var det rett hjem for å pynte seg og pilse! (PYNTET MEG! stolt?) Deretter skjedde det ingenting spennende. Var på Maiden-tribute på Millers (kult!) og etterpå var jeg på Lille med storesøster. Åh! så reddet jeg ei jakke! Men det var ikke før rett før nachspielet. Syrenach med røyking inne! eew. Men SÅ skjedde det gøye! Når jeg kom utenfor huset til Silje ringte jeg storesøster, for hun skulle komme å låse opp til meg! Etter jeg hadde ringt sykt lenge svarte hun. Og man kunne høre at hun var veldig trøtt. Jeg forklarte at hun måtte komme å låse opp til meg slik som vi hadde avtalt tidligere fordi jeg som vanlig aldri har med meg nøkkel. Hun virket motvillig, men da vi la på var jeg sikker på at hun skulle komme å låse opp. Og da jeg kom til døra åpnet den seg. Men det var MAMMA som åpnet. Hun lå på sofan fordi pappa snorker. Neste morning kranglet jeg og storesøster om at vi hadde pratet i telefonen. Hun sjekket anropslisten og jeg var ikke der! Men jeg var fortsatt bombesikker og skulle finne min mobil for å bevise! Da ser jeg til min store forskrekkelse at jeg hadde byttet ut en 0 med en 8 (serriøst, hvem som helst kunne klart den feilen!) Hele familien syns det var dritgøy å lo av meg. Jeg googlet storesøster 2 som jeg hadde ringt, men hun hadde skjult nr! Stakkars jenta som ble vekt midt på natta.

Lørdag:
fyllesjuk og 4-retters = god kombo! Og senere ble det enda bedre i og med at jeg var syyykt mett og kombinerte det med pilsing på Vega. Deretter ble jeg med typen på guttevors. Sykt gøy! så hadde jeg plutselig bursdag! Utover kvelden ble jeg sykt sulten og bestemte meg for å krype til seven for å kjøpe mat!! Og jeg tror sevenmannen elsker meg. - Hei, jeg er sulten! Gi meg mat og snus! Han spurte deretter selvfølgelig hva slags mat jeg ville ha, men jeg var ubesluttsom og svarte: Bare velg noe, jeg er ikke kresen! - Vil du ha ..... ? Jada! Og så spurte teite sevenmannen om det var nok. Men jeg var sulten for faen! fyll opp, sa jeg og ante egentlig ikke hva jeg fikk. Det kostet sykt mye hvertfall. Og når jeg kom ut fant jeg ut at det var pasta carbonara. Jeg er sulten og får ingen kjøtt!! Men jeg spiste uansett opp hele driten og var like fornøyd. Også la jeg forresten igjen en souvenir på Millers.. IGJEN! Denne gangen var det mobilen. Og jeg tenkte, faen! Nå MÅ jeg faktisk ta en innsamlingsrunde og hamstre inn fra glemmekurgen. Men så ringte jeg plutselig til typen! Men jeg ville ikke si hvem jeg var. Men senere kjente han igjen stemmen og gikk bort til vedkommende på seven og lekte torpedo. Hurra! Da ditcher vi innsamlingsrunden. Jeg hadde forresten ringt mamma2, som er mamman til Silje og sendt melding til pappa om at jeg ville ha ham!!! FORBANNA KJERRING! 

Bah! 

3 kommentarer:

  1. Åhåhåh! Så gøy! Jeg fikk melding av mamma tidelig søndag "Hei, ser at Caroline har ringt i natt. Er alt bra? Begynner å bli bekymret." FANTASTISK BRA!

    Neste helg skal bli fantastisk morsom :)

    SvarSlett
  2. I'm the best detective! Tor-pedo. Fin skildring av kvelden! Du skulle hatt nokken illustrasjonsfoto visst der fantes:)

    SvarSlett
  3. Tør ikke ha med kameraet på byen. Siden jeg har lagt igjen linselokket på Millers.

    SvarSlett