tirsdag 27. oktober 2009

JEG HATER COLDPLAY!

Okey, hvor skal jeg begynne? Jeg må bare en gang for alle få uttrykke meg om akkurat hvor intenst mitt hat til Coldplay er. Og for å kunne uttrykke genuint hat, tillater jeg meg selv og smelle på ¨viva la vida¨ *grøss. Okey, nå skal det sies at dette mest sannsynlig er den muntreste av alle Coldplay-sangene. Og derfor også den sangen jeg klarer å høre gjennom uten å begå selvmord. Men den er fortsatt grusom!
Om du skal ha meg til å beskrive Coldplay med ETT ord blir det, DEPRIMERENDE! FY FAEN! Mer tragisk musikk skal man lete lenge etter! Jeg blir faktisk kronisk trist etter å ha hørt én forbanna Colplay-låt! Jeg får lyst til å gnage av meg en finger, skjære ut trommehinna og til slutt ende livet med å kutte pulsåra med ei skjei!
For ikke å snakke om hvor jævla uoriginal de er! Coldplay er utkommet av Radiohead og Travis etter en omgang i en blender.

Da jeg var på Roskilde i år dro jeg på campen for å pakke sammen tingene mine da Coldplay begynte å spille. Jeg tror faktisk jeg hadde dødd om jeg hadde bevitnet den konserten.

Jeg skjønner ikke hvordan allmennheten kan være så blind? eller døv... Hvordan kan slik musikk gjøre noen glade? For et års tid siden hadde jeg nettopp en slik diskusjon med en i klassen min. For å si det slik, det var ingen som ble noe smartere av den diskusjonen. Han prøvde å poengtere at musikken MIN var deprimerende. Jaja, musikksmaken min går over alle sjangre. Men jeg vil heller høre på verdens mest deprimerte band, (indeed, jeg syns de burde bli kåret!) nemlig HIM, enn å måtte høre på Coldplay.

Bare for å legge til en liten liste. Jeg misliker også: U2, Radiohead, Travis, DONKEYBOY! = ÆSJ! Og, nå kom jeg ikke på flere. Men for min skyld kan alle bare få høre på oppkastet sitt! Så lenge jeg slipper. (den gikk litt til Cecilie og Annette som alltid tar over radioen i bilen! senest i går...)

3 kommentarer: