onsdag 21. oktober 2009

Jeg gikk en tur på stien

Halloo














I dag inntok jeg combat-bootsa mine og dro på oppdagelsesferd!
































I helga hadde Cecilie og jeg en markedsundersøkelse på Bunnpris i Molde før kamp. På 5 minutter skulle vi telle hvor mange tightsrumper vi så. Det ble hele TOLV stykker. Og vi opplevde også at de som oftest vandret i grupper på tre. I dag bestemte jeg meg for å sjekke hvorfor det er så mange som velger å tusle rundt i tights. Så jeg testet den ut i skog og mark. Jeg opplevde at de ikke var så bra der. Jeg følte hele tiden at edderkopper kravlet på beina mine! Ser du noen?



Plutselig befant jeg meg midt ute i en svær sump! Da kom det en kråke og sirklet rundt meg. Jeg er helt sikker på at den ventet på at jeg skulle dø, slik at han kunne mate meg til kråkedritungene sine.
Jeg er bomebsikker på at det foregår mafiavirksomhet på Hessa. Bevis:

Ta meg med diiit !


Da var jeg hjemme igjen. Jeg har lært at combat-boots er lurt å ha med på tur, slik at man ikke blir tatt av sumper og hoggormer. Jeg har også lært at det er gøy å vandre rundt i ødemarka alene.

1 kommentar:

  1. Hei, det ser ut til at du er en erfaren dame i skog og mark. Riktig fottøy gjør turen ikke bare tørrere men også mer moteriktig. Fine bilder! 9 poeng:)

    SvarSlett