mandag 12. oktober 2009

Innlegg nr.2

I kveld har Malena og jeg dratt ut av huset og vært sosiale! Flink ? Vi dro på Egon og spiste mat. Jeg var ubesluttsom og ellte mellte om hva jeg skulle bestille. Det ble tapas. 

NÅ blir Malena glad! Hun skal ha for forsøket i å late som om hun er glad da Ihvertfall!

Og jeg har kjøpt stygg lommebok/veske-ting i bursdagsgave til meg selv! Hurra!


Malena har begynt å snuse! Sykt ufint ass..

Deretter pantet jeg flasker for mamma. Se så mange fine Solrik!
Marius kjøpte forresten denne fine lua til meg! IKKE KJØP DEN! eller. Kan kjøpe i annen farge. Men når jeg tenker meg om litt til... så kan du egentlig kjøpe den hvis du vil. Siden jeg bruker og miste slike ting som jeg liker. buhu. 

 

Jeg er forresten sint! Og synes du kan komme hjem nå! haha. Fint bilde! Jeg er grå!


Vi kan blåse såpebobler! Jeg har forresten sti på øyet. Fant jeg ut NÅ. au. 



4 kommentarer:

  1. HAR MALENA BEGYNT Å SNUSE? ÆRSJ! Sånt skjer når jeg ikke er der for å forhindre dårlig påvirkning!

    SvarSlett
  2. HEY YOU LITTLE LIAR! E snusa da ikkje, it's gross :(

    SvarSlett
  3. :D Ha ha! Silje trodde på me :D

    SvarSlett
  4. ja ho gjor det, og så kjefta ho på me :(

    SvarSlett